לא משנה באיזו עונה מדובר או מה מצב מזג האוויר, עונת הוירוסים תמיד כאן. הילד שוב העלה חום? השיעול והגרון חוזרים להציק? כאבי הבטן מריצים אותנו הלוך ושוב לשירותים? השימוש בתרופות ללא מרשם גובר ולפני שממהרים לבית המרקחת, כדאי לדעת היכן נמצאים מחירי התרופות הזולים ביותר.

עונת הווירוסים לא עושה הנחות, למעשה היא תמיד פה, אלו רק הווירוסים שמתחלפים. המפגש עם אנשים וילדים בעבודה, בבתי הספר ובגנים, המגע עמם או עם חפץ בסביבתם חושף אותנו לווירוסים. במרבית המקרים המערכת החיסונית של גופינו גוברת על הנגיף תוך מספר ימים ללא צורך בטיפול תומך. אנו מסתייעים רבות בתרופות ללא מרשם על מנת להקל על תסמיני החום הצינון או הכאבים ולכן יש חשיבות גדולה להבין היכן הכי זול לרכוש את תרופות המדף.

יותר ישראלים צורכים תרופות ללא מרשם

לפני הכל, כדאי לדעת שמחירי התרופות ללא מרשם משתנים בין קופות החולים השונות ושאר ערוצי השיווק הפרטיים כמו בתי המרקחת ורשתות הפארם, אבל בדיוק בשביל זה הגיע הזמן לעשות קצת סדר בכיס. בדיקה מקיפה שערך עיתון ידיעות אחרונות במחירן של שלושים תרופות ללא מרשם, מצא פערים מהותיים בין נקודות המכירה השונות.

הבדיקה כללה תרופות כגון אקמולי לילדים, נורופן, אדוויל, אופטלגין, נוסידקס, קל-גרון, פנסטיל, וולטרן, משחת בן-גיי ועוד, במטרה למצוא את המחיר האטרקטיבי ביותר.
הממצאים היו חד משמעיים: רשתות הפארם היו היקרות ביותר והציעו את המחירים הגבוהים ביותר לעומת בתי המרקחת של קופות החולים. לפי בדיקת ידיעות אחרונות, מציעה רשת סופר פארם אקמולי בטעם פירות לילדים בכמות 100 מ"ל במחיר ₪20.6, לעומת בית המרקחת של "כללית" שמציע את אותו מוצר ב ₪14.47 ללקוחות כללית מושלם.

דוגמה נוספת, היא מחירה של חבילת טבליות אופטלגין 500 מ"ג, שמוצעת ברשת ניו פארם במחיר ₪22.5 בעוד לקוחות כללית מושלם ישלמו רק ₪15.75. כסף קטן, אך הפערים ענקיים.

גם כשקונים תרופות מדף כדאי להצטרף לכללית מושלם

הבדיקה הייתה חד משמעית: זול יותר לקנות בבתי המרקחת של קופות החולים, בזכות הביטוחים המשלימים שמזכים את חבריהם במחירים טובים יותר על תרופות ללא מרשם. בין כל אלה, מי שבהחלט יכולים לרשום לעצמם חיסכון נאה, הם לקוחות כללית שרכשו את ביטוח "כללית מושלם".

לדוגמה חבילת טבליות נוסידקס מוצעת ללקוחות כללית מושלם במחיר ₪13.9 לעומת ₪20.8 ברשתות הפארם והורים שרכשו לילדיהם סירופ נורופן בטעם תות ישמחו לגלות שדרך "כללית מושלם" הם ישלמו ₪22.26 בבית המרקחת של כללית, לעומת ₪44.5, המחיר הגבוה אותו ישלמו לקוחות הפארם.

לסיכום, זה הזמן להצטרף ל"כללית מושלם" וליהנות מהנחות משמעותיות על תרופות ללא מרשם הכוללות מגוון רחב של מוצרים נוספים כמו ויטמינים, מינרלים, מקדמי הגנה, אביזרים אורתופדים ועוד.

עדיין אין לך כללית מושלם זהב או פלטינום?
להצטרפות מלאו פרטיכם
שליחה
*מיועד ללקוחות כללית המעוניינים להצטרף לשירותי כללית מושלם זהב ופלטינום